AEG EWA5120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG EWA5120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Jsc 17-11-2013
Geschreven voor: AEG EWA5120

We hebben deze AEG waterkoker nu een paar maanden in ons bezit. Na een paar Philips en Tefal waterkokers die steevast na een jaar of 3 begonnen te lekken hebben we nu voor een ander merk gekozen. Het was een beetje een gok, we hebben hem via internet besteld.

Bij het uitpakken van de doos werden we blij verrast: hij was echt spierwit in plaats van het gebruikelijke gebroken wit. Hij ziet er strak uit in onze overwegend witte keuken.
Voor de rest doet hij wat hij moet doen: water koken. Er is de mogelijkheid om aan te geven of het water moet koken of heet moet zijn. Dit is soms handig als je niet veel tijd hebt om je thee te laten afkoelen.

Conclusie: hij kost een paar Euro meer dan de gangbare Philips en Tefal producten, maar wij vinden dit tot nu toe waard vanwege de vormgeving en kleur.

Duurzaamheid: daar hebben we na een paar maanden gebruik nog geen idee van. Hij voelt solide aan, hopelijk gaat hij langer mee dan zijn voorgangers van andere merken.